Stay Connected With More Frequent Posts On:


Instagram

Tuesday, May 26, 2009

Gonna be a busy week


This is your official invitation to come meet Ki Nassauer on Thursday in Canton.
She will only be there on Thursday May 28th.

We'll be shopping, visiting, and junking most of the day on Thursday. Maggie at The Veranda has graciously offered her location as a meet up point for our bloggers Meet-N- Greet.

The Veranda is located on the Canton grounds in a big metal building at roads 43 & 43A - by the creek, just across from "The Porch". She will have some light refreshments for everyone.

The meet up time is 12:00 and Ki will be there for about 45 mins to 1hr to meet all of you. If you have a book or magazine you want her to sign, be sure to bring it.

Our day will be filled with lots of "things to do" and her schedule is kinda tight. People to meet, and places to go, as you can imagine. Please pray for good weather, not just for us but for all the flea marketers and sellers who need it.

We will also be visiting Gladewater on Friday
You can meet up with Ki at 3:30 at:
Rebecca's Antiques and Collectibles
112 W. Pacific
Gladewater, TX 75647

Hope to see you there.

9 comments:

Primitiques 'n Poetry said...

I know y'all are gonna have so much fun! Sorry I'll miss meeting Ki. I just can't get off work. Ugh. ~Mindy

The Green Pea said...

I wish I could be there, CA is just to far away. Have fun and please post about meeting Ki and show us pics. Sandi

ALVN of WhisperWood Cottage and Junkologie said...

Hope you have a great time! Hugs to both of you!

Amy

trash talk said...

Have a great time and take lots of photos. I'm going to try and get out there! You are the perfect Canton guide.
Debbie

delighted heart said...

You need to come up to see Tony at Town Square Antique Mall in Sulphur Springs! I'm trying to make it down to Canton Thursday!
Patti

Dawn said...

Oh, I wish Icould be there. I actually do have a fellow craft friend who may be coming that way!She and her husband are headed to Canton. Maybe they will get a singnature!! Have a wonderful time. Someday I'd love to go, Dawn

Garden Antqs Vintage said...

I will be there after all. Can't wait, T

Sand Flat Farm said...

I had to work, too, Margo!!! Dang! I'm thinking about yall today!

Jill said...

Wish I lived closer!!

Blog Widget by LinkWithin